Dorch & Danola A/S håndværkerbutik og netbutik med et produktsortiment på mere end 15.000 varer til industrien, den professionelle håndværker og gør-det-selv manden.
Dorch & Danola A/S formået at skabe et bredt produktsortiment og er forhandler af alle de kendte mærker i branchen. Samt service og reparation af værktøj og maskiner på eget serviceværksted. Dorch & Danola A/S er i konstant udvikling og vil også i fremtiden profilere sig som en seriøs udvikler og producent af sammenhængende løsninger til industrien og håndværkeren.
Hvis du kunne tænke dig at være en del af vores team, kan du se hvilke stillinger vi søger besat.
Studiejob i webshop
Læser du på en bachelor eller en kandidat? Har du interesse i webshops og sprog?
Så har vi lige jobbet til dig.
Dorch & Danola er en mindre værktøjsforretning med webshop, der ligger i Odense i nærheden af Rosengaardscenteret og SDU. Vi er pt. omkring 50 ansatte og har vækstet kraftigt de seneste par år.
Vi søger 1-2 studentermedhjælpere, der kan starte hurtigst muligt, til at hjælpe med i vores webshop, hvor vi dagligt opretter og opdaterer varer og varedata.
Vi kan tilbyde dig et studiejob, der kan give dig bl.a. en masse erfaring inden for webshops og kontorarbejde, men det kræver, at du kan arbejde 10-20 timer ugentligt i virksomhedens åbningstid, der er 7-16 mandag til torsdag og 7-14.30 fredag.
Det er ikke nødvendigt, at du ved noget om værktøj, for det skal du bestemt nok komme til.
Arbejdsopgaver
Dine arbejdsopgaver vil primært være oprettelse af produkter i vores webshop, hvilket inkluderer oprettelse af produkt- og kategoritekster, metatekster, research og opdatering af produktbilleder, opdatering af produktinformation, og fagsproglige oversættelser fra engelsk eller tysk til dansk, hvorfor sprogligt stærke kandidater vil have en fordel.
Der vil også være mulighed for periodevise andre/flerartede arbejdsopgaver, afhængigt af hvilke andre kompetencer du ligger inde med og hvad vi har brug for hjælp til. Det kan fx være inden for sociale medier, kampagnearbejde, eventafholdelse, oversættelser eller andet i travle perioder eller ferier.
Vi vil selvfølgelig tilbyde introduktion til de systemer vi bruger, og lære dig hvordan du opretter varer korrekt. Det er dog bestemt en fordel, hvis du også har en god forståelse for IT.
Vi regner med, at du:
- har flair for IT
- har stærke sproglige kompetencer på dansk, engelsk og evt. tysk
- har generel god forståelse for oversættelser (af fagsprog)
- er struktureret og detaljeorienteret
- kan arbejde selvstændigt og har godt humør
- kan arbejde i alm. åbningstider på hverdage
Til gengæld kan vi tilbyde
- studierelevante kompetencer inden for IT, webshophåndtering, oversættelsesarbejde og alm. kontorarbejde i en mindre virksomhed
- et spændende og udfordrende studiejob med frihed under ansvar, tæt på SDU
- en hverdag præget af en uformel og humoristisk omgangstone.
- fleksibilitet til selv at planlægge din arbejdsuge
- 10 - 20 timer om ugen og fast løn pr. time
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Marketing, Kommunikation & E-commerce ansvarlig Gorm Sandberg på 26 14 31 73 eller [email protected]. Vi holder løbende samtaler, så hvis du kan se dig selv i jobbet, skal du sende din motiverede ansøgning og CV i dag til [email protected].
media/files/
Download som pdf
Send en uopfordret ansøgning
Du er velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til Jesper Ginge på [email protected].