Facebook Pixel

Vores fysiske butik holder lukket i uge 29 & 30. Webshop, telefon, mail og afhentning er stadigvæk muligt.

ddm1_22.png

All-inclusive service fra Festool

Udgivet af: Udgivet i: Festool, Dorch & Danola A/S Dated: 29. juni 2013

Forestil dig at købe et Festool elværktøj hos Dorch & Danola og så være beskyttet mod reparationsudgifter de næste tre år – det gælder endda også sliddele som kul og lejer. Eller din nye maskine/værktøj bliver stjålet, og du får en helt ny maskine/værktøj. Eller du køber en Festool maskine hos Dorch & Danola og kan returnere det, hvis det viser sig, at den ikke passer optimalt til formålet.

Festool service all-inclusive er nu en fast del af ethvert nyt Festool værktøj, servicepakken følger gratis med hvert værktøj.

For at kunne bruge Festool's service all-inclusive skal du blot registrere din Festool maskine online på dorchdanola-netbutik.dk/category/festool-23/ under "Garantiregister din Festool maskine her" senest 30 dage efter købet.

Skal jeg betale for sliddele ved reparation?

Nej, den nye 3 års Festool garanti og service all-inclusive omfatter nu også alle sliddele fx kul, lejer mv, dvs. man modtager ingen overslag og regninger mere. Festools transportservice henter selvfølgelig maskinen på den bemandede firmaadresse, hvis man ønsker det – og returnerer den også igen. Selvfølgelig helt uden regning under disse 3 år. Dorch & Danola tilbyder også at du kan indlevere dit Festool værktøj til reparation på Dorch og Danola's serviceværksted og så ordner vi alt papirarbejdet for dig.

Hvad sker der, hvis mit værktøj bliver stjålet?

Festool service-pakken all-inclusive indeholder også tyveriforsikring. I tilfælde af tyveri inden for 3 å

r efter købet får man en helt ny maskine mod betaling af en selvrisiko på Kr. 500 ved fx Dorch & Danola. Dette gælder også hvis maskinen er blevet stjålet fra bilen eller fra byggepladsen.

Sådan virker det: Du går straks til politiet, forvis derefter din politianmeldelse og din Festool garantibekræftigelse hos Dorch & Danola inden for 5 dage og vi udlevere en ny Festool maskine til dig for kun Kr. 500.

Kan jeg teste en Festool maskine på min arbejdsplads uden at det koster mig noget?

Ja, Festool tilbyder tilfreds eller pengene tilbage med deres service all-inclusive pakke. Du kan teste Festool maskinen i op til 15 dage efter købet. Er du ikke tilfreds med Festool maskinen, kan du blot returnere den tilbage til Dorch & Danola og få pengene tilbage.

Hvor længe kan jeg få reservedele til min Festool maskine?

Festool garanterer at levere alle reservedele i mindst 10 år til deres maskiner i service all-inclusive. Skulle det ikke være tilfældet, får du en ny Festool maskine uden beregning i erstatning gemmen fx Dorch & Danola.

Se mere til Festool's servicebetingelser service all-inclusive på festool hjemmeside eller hos Dorch & Danola på dorchdanola-netbutik.dk. Hvor du også kan finde mere info og kan købe Festool maskinerne. Dorch og Danola's webshop dorchdanola.dk har et kæmpe udvalg af Festool maskiner, værktøj og Festol tilbehør, til rigtig gode online priser og tilmed en hurtig levering.