Facebook Pixel

Vores fysiske butik holder lukket i uge 29 & 30. Webshop, telefon, mail og afhentning er stadigvæk muligt.

ddm2_19.jpg

Festool SERVICE all-inclusive

Udgivet af: Udgivet i: Festool Dated: 16. januar 2018

Dorch & Danola er Festool SystemPartner og kan hjælpe dig med alle spørgsmål vedrørende Festool SERVICE all-inclusive og reparation af dine maskiner, batterier og ladere. Alle tjenester og garantier beskrevet på denne side udføres af Festool Danmark.

Som Festool SystemPartner er vi din højrehånd og direkte kontakt til Festool. Registrering af maskinen er en forudsætning for brugen af Festool SERVICE all-inclusive og de fordele som følger med, fx 3 års fri reparationsservice, 3 års tyveriforsikring, 10 års reservedelsgaranti og tilfredshedsgaranti eller pengene tilbage! Derfor registrerer Dorch & Danola din maskine til Festool SERVICE all-inclusive, som en ekstra service for dig!. Til dette formål sender vi dine oplysninger, samt serienummeret på din maskine til Festool efter forsendelsen. Hvis du ikke vil have maskinen registreret, så skriv til os på [email protected].

Du kan også selv registrerer din maskine hos Festool, ved at bruge nedestående link.

Registrer dit Festool produkt her!

Har du brug for hjælp med registreringen... så kig ind i håndværkerbutikken eller giv os et kald, og lad os hjælpe med registreringen.

Festool beskriver sine ydelser og garantier for SERVICE all-inclusive som:

Koncentrere dig om det væsentlige: Dit arbejde

Vores ansvar slutter ikke med maskinens kvalitet.
Vi overvejer dagligt, hvordan vi kan gøre livet lettere for dig. Med perfekt gennemtænkt værktøj – og med service, som konsekvent tilgodeser de krav, din arbejdsdag stiller. Driftsafbrydelser, unødigt ekstraarbejde og ekstra omkostninger skal så vidt muligt undgås. Det ved vi, derfor yder vi vores del med SERVICE all-inclusive*. Din succes er vigtig for os.

*Festool SERVICE all-inclusive er gælder for alle Festool maskiner, der er købt efter 02.04.2013, og registreret inden for 30 dage efter købet til SERVICE all-inclusive. Festools servicevilkår gælder for at blive vist på www.festool.dk/service.

Dorch & Danola er Festool systemPartner

Med mere end 20 års erfaring med salg af Festool på det danske marked er vi en god og seriøs Festool partner. Skal vi også hjælpe dig med at gøre det så nemt som muligt for dig at opnå et perfekt arbejdsresultat. Med Festool værktøj, der overbeviser med ekstrem holdbarhed og nem håndtering, samt gennemtænkte funktioner og høj arbejdskomfort.

Dine fordele:

Autoriseret Festool forhandler.
Certificeret & uddannet fagpersonale.
Køb uden risiko: Tilfreds eller pengene tilbage - inden 15 dage.
Direkte kontakt til Festool eksperter - Test værktøjet i egen drift, hvis det kræves.
Vejledning, råd og testmuligheder i Dorch & Danola's håndværkerbutik i Odense.
Danmarks nok største Festool sortiment af maskiner, tilbehør og forbrugsmaterialer - inklusiv halvstationære maskiner og MFT-borde.
Festool maskiner købt hos Dorch & Danola vil blive registreret af Dorch & Danola på Festool SERVICE all-inclusive garantien.
Festool SERVICE all-inclusive - Fri reparationsservice i 3 år – inklusive sliddele, 3 års tyveriforsikring, 10 års reservedelstilgængelighed.
Videresendelse af dine defekte maskiner til Festool garanti-reparationstjenesten.
Dorch & Danola reparerer også Festool maskiner på eget serviceværksted.
 

Reparationer 0 kr.3 års fri reparationsservice – inkl. sliddele**

Hvis dit værktøj er defekt, repareres det gratis. Inklusive arbejdstid, reservedele, alle sliddele og endda også batterier. I 3 år. Festools transportservice henter værktøjet hos dig, hvis du ønsker det – og returnerer det igen hos dig. Også det er helt gratis, hvis det er en erhvervsadresse. Du eliminerer omkostningsrisikoen og sparer masser af tid, som du kan bruge på arbejdet i stedet for.

I tilfælde af garanti-reparation send maskinen til Festool's eget garanti-værksted og serviceres.

Den nemmeste og hurtigste måde at gøre dette på, er at bestille en online reparationsordre fra Festool.

Detaljeret beskrivelse af ydelsen.

En garantisag foreligger, hvis:
 Det kan bevises, at den leverede maskine ikke er fri for materiale- og produktionsfejl.
 Det kan bevises, at sliddele (især kul, kuglelejer, gummimanchetter, batterier, tætningsringe og kontakter) er beskadiget som følge af almindelig slitage ved korrekt brug af maskinen. En fuldstændig liste over de dele, der er omfattet af garantien, kan ses i reservedelskataloget på www.ekat.festool.de.

En garantisag foreligger ikke:
Ved beskadigelse af forbrugsmateriale og tilbehør, især bagskiver, slibesåler, plug-it-kabler, savklinger, fræsere, rørestave, knive, skæresæt og bor.
Hvis tilslutning, installation, ibrugtagning, drift, brug og vedligeholdelse af maskinerne ikke er foretaget i henhold til brugsanvisningen og andre vejledninger til de enkelte maskiner.
Ved anden ukorrekt brug, især ydre vold (specielt styrt eller slag). ved mangler på maskiner, som hovedsageligt er forårsaget af uoriginale tilbehørs- eller reservedele.
Hvis der er foretaget ændringer eller udvidelser på maskinen, især hvis maskinen er blevet adskilt.
Ved konstant hård brug, især kontinuerlig brug i industrien eller permanent overbelastning af maskinen.it.

** I følgende tilfælde ydes der ikke 3 års "fri reparationsservice i henhold til Festool's servicebetingelser: Ved beskadigelse af forbrugsmateriale og tilbehør, ukorrekt brug, skader som følge af brug af uoriginalt tilbehør eller uoriginale reservedele, selv afmonterede maskiner og maskiner, der er blevet udsat for stærkt slid.

Tyveriforsikring 0 kr.

3 års tyveriforsikring.
Nemmere end en forsikring: Hvis din Festool maskine bliver stjålet, fra byggepladsen eller bilen, modtager du en helt ny maskine i erstatning mod en selvrisiko på Kr. 1.125,- og 9.250,- inkl. moms på SYS-PowerStation. Uanset hvor tyven slår til, er du på den sikre side.

I tilfælde af tyveri: Anmeld straks tyveriet til politiet.
Forevis politianmeldelsen sammen med dit servicebevis hos Dorch & Danola senest 5 dage efter tyveriet.
Du får en ny maskine mod en selvrisiko på DKK 1.125,- og 9.250,- for SYS-PowerStation. Alle priser er inkl. moms.

Detaljeret beskrivelse af ydelsen.

I tilfælde af tyveri leverer vi én gang, en ny maskine uden ekstra forsikringsomkostninger og mod betaling af en selvrisiko på DKK 1.125,- og 9.250,- inkl. moms for SYS-PowerSation. Denne service yder Festool på alle registrerede Festool maskiner i 3 år, fra datoen på den originale købskvittering. Den nye maskine er ikke forsikret mod tyveri.
For at kunne benytte sig af denne serviceydelse skal du straks anmelde tyveriet til den lokale politistation. Politianmeldelsen samt aktindsigt skal forevises, sammen med dit servicebevis hos Dorch & Danola senest fem dage efter tyveriet. Dorch & Danola indsender en kopi af papirerne til Festool.

Festool tjekker papirerne og informerer dig om resultatet. Så snart servicebevillingen er givet, kan du hente den nye Festool maskine hos Dorch & Danola mod betaling af ovennævnte selvrisiko.

Fordi din Festool maskine holder i mange år

10 års reservedelstilgængelighed
Festool garanterer, at de kan levere alle reservedele i mindst 10 år. Skulle det ikke være tilfældet, får du en ny maskine gratis. Dit Festool værktøj er designet til lang og intensiv brug. Det kan du regne med. Selv ud over de 10 år.

I tilfælde af en defekt kan du bruge Festools online-repair eller bestille reservedele på telefon +0045 66 15 50 40 eller [email protected].

Detaljeret beskrivelse af ydelsen.

Festool garanterer levering af reservedele i mindst 10 år efter, at maskinen er udgået af produktion. Skulle Festool i enkelte tilfælde være ude af stand til at indfri sit løfte, får du en tilsvarende ny Festool maskine fra det aktuelle program gratis.

100% tilfreds eller pengene tilbage
Tilfreds eller pengene tilbage - inden 15 dage

Hvis det købte Festool værktøj ikke det, du forestillede dig, eller ikke lever op til dine forventninger, kan du blot returnere det til Dorch & Danola og få alle pengene tilbage - gælder i op til 15 dage efter købet. På den måde kan du teste værktøjet i praksis, men har også fuld investeringssikkerhed.

Test værktøjet i værkstedet eller på byggepladsen.
Hvis værktøjet ikke lever op til dine forventninger eller behov, kan du blot returnere det til Dorch & Danola igen, inden for 15 dage efter købet.

Detaljeret beskrivelse af ydelsen.

Med denne ydelse giver vi dig mulighed for at "prøvekøre" Festool maskinen, ligesom du prøvekører en bil. Du kan returnere den registrerede, ubeskadigede og let brugte Festool maskine i original emballage og komplet i henhold til leveringsomfanget, op til 15 dage efter datoen på den originale købskvittering. Ved at forevise dit Festool servicebevis hos Dorch & Danola, som så udbetaler købesummen.

I begrundede tilfælde, især stærkt slid (slid over gennemsnittet), kan Dorch & Danola nægte at betale pengene tilbage, indtil Festool har undersøgt og kontrolleret sagen og bevilliget servicen.

 

Du kan finde alle Festools SERVICE all-inclusive betingelser i Festools servicebetingelser her.

 

Har du spørgsmål? kan du kontakte Dorch & Danola på 0045 66 15 50 40 eller [email protected].